V Ostravě se chystá jedinečný projekt propojující hudbu, umění a divadlo

ZROD – OHEŇ - RYTMUS... Triáda témat, která bude v letošním létě doprovázet návštěvníky 3artbeat festivalu konaném v Ostravě konkrétně v prostorách bývalého černouhelného dolu Hlubina – Dolní oblast Vítkovice od 31. 7. do 1. 8. Pro účastníky VIP párty dokonce i 2.8.

foto k článkuFestival bude nabízet propojení mnoha směrů a mnoha témat. V první řadě je tady spojení výtvarna a hudby, kdy dojde ke vzniku jakéhosi umělecky do detailu zpracovaného interaktivního magického světa. Návštěvníci festivalu se tedy mohou těšit na širokou škálu rytmických ohňů, ohnivých rytmů, performance různých velikostí i ražení, propojení umění s ekologií a s technologií, na malé i velké umělecké objekty v podobě přenosných ohnišť, draka či fénixe ad. Dále festival zorganizuje unikátní workshopy zahrnující například malbu na vodě nebo techniku tvorbu sochy z Ytongu, kovářství, upcycling použitého materiálu. Zajímavé přednášky či prezentace s tématy jako videomapping nebo umělecké slévárenství nebudou také chybět.

foto k článkuInformace o interpretech na hudební scéně se budou objevovat s odstupem času, ale už teď na festivalu s jistotou vystoupí umělci jako Vladivojna la chia, Bubenická show Jakub Kupčík, Revolution Dejavu, Robot band Stanleyho Povody, Alef Zero, Le Pneumatiq, Song of Satori, Jarabi a další.

DJ scéna bude zahrnovat průřez vývojem elektronické hudby neboli svět polámané a rovné hudby. 12 DJs a jeden vokál přijali pozvání zahrát si na 3artbeat festivalu. Nebudou chybět styly jako DnD, downtempo, electrofunk, psytrance break beat či jungle. Některé styly se budou navzájem fúzovat, takže výsledek bude stát opravdu za to.

foto k článkuTaké studenti a začínající umělci mohou dostat v rámci festivalu příležitost seberealizovat se, prezentovat svá díla nebo nabýt zkušenosti do dalších let. Momentálně 3artbeat festival spolupracuje s ostravskými vysokými školami a vyzývá studenty především z oborů Umělecké slévárenství, Mechatronika, Robotika k zapojení se do tohoto ojedinělého projektu. Studentům uměleckých směrů festival nabízí nejen zapojení se do tvorby výtvarna, ale taky poskytne během festivalu zdarma prostory pro prezentaci svých prací. Jako poděkování dostanou všichni zapojení studenti volný vstup na festival včetně závěrečné VIP párty.

foto k článkuZa celým konceptem uměleckého festivalu stojí již zkušený 3ARTbeat ateliér a jeho tým, který vytváří svá díla snad ze všech materiálů, které jsou k mání především ze stavebního odpadu či šrotu. Práci ateliéru mohli návštěvníci vidět již na festivalu Coulours of Ostrava v podobě interiéru a exteriéru Vinárny či obrovských soch po stranách hlavní brány nebo také 350 kilového draka v ostravském undergroundovém klubu Caffee de la Ostrava a na dalších místech, prostě výtvarný punk v celé své kráse!

foto k článkuFestival není určen jen milovníkům alternativy, ale také lidem, kteří mají rádi umění a hudbu, rádi se dozvědí nebo vyzkouší si nové věci a rádi se nechají vtáhnout do surrealisticky industriálně kouzelného světa. Přidanou hodnotou festivalu bude komplexní dramaturgický a výtvarný dojem, taktéž zajímavé informace, zážitky a silné dojmy. Více informací o festivalu lze najít na facebookových či webových stránkách 3artbeatfestival.com.

Zdroj: 3ARTbeat productions s.r.o.

V Ostravě se chystá jedinečný projekt propojující hudbu, umění a divadlo ~ iUmeni.cz ~