Proslulý brněnský hotel Avion ožije na podzim designem!

Po osmi letech od uzavření se legendární hotel v centru města otevře veřejnosti. Od 4. do 7. října 2018 přivítá návštěvníky největší brněnské přehlídky designu Brno Design Days.

foto k článkuNejužší hotel v Evropě s jedinečnou vertikální strukturou poskytne unikátní kulisy festivalu designu, na kterém se letos opět představí zajímavá jména z České republiky i ze zahraničí. Za architektonickou koncepcí akce a návrhy instalací stojí studio KOGAA, jehož zakládajícím partnerem je Alexandra Georgescu, která je rovněž hlavní kurátorkou festivalu.

foto k článkuLetošní ročník Brno Design Days představí návštěvníkům bohatý program, který bude obsahovat inspirativní přednášky, workshopy, site specific instalace, projekty designu výloh v centru města, módní přehlídky či design shopy. O zábavu se navíc postará kino, výstavy prací studentů designu a designová kavárna, kterou bude mít na starosti lifestylový magazín Soffa a Industra Coffee. Chybět nebude party, hudba, dobré jídlo a originální drinky. Svou účast již potvrdila věhlasná studia a mladé talenty jako například fashion designérka Margherita Carrara z módního domu Christian Dior, Bertrand Schippan ze světoznámé architektonické kanceláře MVRDV, talentované duo Jakub Pollág a Václav Mlynář z produktového studia deFORM či zkušený písmař a typograf David Březina z Rosetta Type Foundry.

foto k článkuKaždý ročník festivalu Brno Design Days má svoje téma. Po IMMERSE (zabrat se), UNSEEN (neviděný) se letos o slovo hlásí DISCLOSE, neboli odhalování tajemství. Designéři odhalí tajemná zákoutí kreativního procesu, nevyslovené příběhy a nápady, které nespatřily světlo světa. „Nezrealizované koncepty jsou často ty nejmilejší, bývají totiž příliš vizionářské a progresivní na dobu, ve které vznikly,“ přibližuje koncept Georgescu.

foto k článkuBrno Design Days má za cíl šířit a prohlubovat povědomí o designu a představovat jeho přínos pro běžný život i podnikání. Současně již třetím rokem představuje Brno jako inspirativní a kreativní místo nejen v rámci České republiky, ale celé Evropy. Festival vznikl pod vedením architektonického studia KOGAA, kulturního prostoru Social Reactor a pod dozorem zakladatelky a hlavní kurátorky festivalu Alexandry Georgescu a jejího týmu odborníků a designových nadšenců.

Proslulý brněnský hotel Avion ožije na podzim designem! ~ iUmeni.cz ~