Přípravy druhého ročníku úspěšného designérského setkání jsou v plném proudu

Události - obrázek Během posledního listopadového víkendu proběhne v prostorách zlínského zámku unikátní akce spojená s přehlídkou autorské tvorby mladých designérských talentů. Netradiční designerské setkání se letos představí pod novým názvem Zlín Design Market.

foto k článkuLoňský premiérový ročník přilákal svým pestrým programem přes 2 500 návštěvníků. I letos tak bude designérské setkání založeno na obdobné koncepci. Vystaveny budou designérské počiny začínajících i již známých designérů a designérských značek. Lidé si mohou zakoupit umělecké předměty z mnoha oblastí jako například móda, doplňky, šperky, grafika apod. „Akce se uskuteční v předvánočním období, a proto bychom lidem rádi nabídli možnost, kde zakoupit neotřelé vánoční dárky a zároveň se seznámit se současnou tvorbou nadějných zlínských designérů,“ vysvětluje Miroslava Kupčíková, zástupce organizátora akce. V rámci doprovodného programu proběhnou také workshopy, přednášky, výstavy a komentované prohlídky a nově i atraktivní módní přehlídka.

foto k článkuAkce je součástí projektu Zlín Design, který vznikl pod záštitou obecně prospěšné společnosti Zlínský zámek a jeho cílem je umožnit mladým a nadějným tvůrcům prezentovat a propagovat své designérské originály. Zároveň však nabízí prostor renomovaným designérským značkám, které v mnohém inspirují a motivují začínající tvůrce i návštěvníky z řad široké veřejnosti. Zlín Design Market tak představuje akci, díky níž se organizátoři snaží o návrat ke kořenům zlínského designu a k odkazu na tradici města Zlína jako města designu.

Zlín Design Market proběhne ve dnech 28. – 29. listopadu a designéři mají možnost se registrovat až do 18. října prostřednictvím webu www.zlin-design.cz, kde také naleznou podrobnější informace k celému projektu.

Přípravy druhého ročníku úspěšného designérsk… - www.iUmeni.cz ()

Umění a tradice