ARCHITEKTURA 58–89 / Předprodej

Architektura - obrázek Strhující příběh české předrevoluční architektury

Na třicet odborníků představuje více než čtyřicet architektů, autorských dvojic či skupin, které v letech 1958–1989 razantně zasáhly do dějin československé architektury. Dva svazky o bezmála čtrnácti stech stranách jsou pevným stavebním základem pro narovnání vztahů mezi širokou veřejností a stigmatizovanou architekturou předrevolučních desetiletí.

Proč jsou pro nás předobjednávky tak důležité?

Knihu pod mraky s blesky ve znamení Bigg Boss vydáváme definitivně v březnu 2022. Výroba jedné z nejrozsáhlejších publikací v historii našeho nakladatelství byla produkčně mimořádně náročná, komplikovaný projekt vzniká už více než deset let. Nyní už jsme téměř v cíli, a proto jsme se rozhodli spustit předobjednávky s dostatečným předstihem. Vaše podpora nám umožní knihu dotáhnout do posledního detailu. Tady jsou možnosti, vyberte si sami. A předem vám moc děkujeme, nesmírně si toho vážíme a věříme, že výsledek s vámi (v dobrém) zatřese.

Vánoce za 1 900 Kč

Nutné předobjednat do 19.12.2021 do 12:00

foto k článkuKnihu si předobjednáte se slevou a jako dárek vám zašleme unikátní sítotisk z limitované edice od 44" Print & Analog Bros. Figuruje na něm plastika s názvem Rovnováha od sochaře Josefa Klimeše z úpatí Barrandovského mostu. K dispozici máme pouze 200 kusů, každý z nich je číslován (vlastní číslo vybrat nelze) a podepsán editorem publikace Vladimirem 518. Abyste stihli mít plakát ještě letos pod vánočním stromkem, musíte předobjednávku provést nejpozději do neděle 19. prosince 2021 do 12:00. Možné je samozřejmě i osobní vyzvednutí na naší centrále na adrese Oldřichova 18, Praha 2, Nusle – vánoční otevírací dobu najdete ZDE. Těšíme se na vás!

Nový rok za 2 000 Kč

foto k článkuPro všechny předobjednávky od 20. 12. 2021 až do křtu 2. 3. 2022

Pokud nestíháte objednat dříve ve jménu vánoční laviny, máme tu pro vás klidovou možnost předprodeje do oficiálního releasu. Je pouze o stovku dražší, opět s luxusním číslovaným sítotiskem Rovnováhy s podpisem od Vladimira 518. Rozdíl krom ceny tkví pouze v tom, že sítotisk vám nebudeme schopni zaslat do Vánoc. Třeba si ho ale stihnete vyzvednout osobně. Čekat na vás bude tradičně na naší centrále (Oldřichova 18, Praha 2, Nusle – vánoční otevírací dobu najdete na https://shop.biggboss.cz/showroom), samotnou knihu si pak vyzvednete např. dne 2. 3. 2022 během křtu, který proběhne stylově přímo v Centru architektury a městského plánování – CAMP (na adrese Vyšehradská 51, Praha 2, v areálu Emauzského kláštera) v architektonickém kabátu od Karla Pragera. Skoro lepší než Vánoce, ne? Hned po březnovém křtu vám knihu samozřejmě moc rádi zašleme kamkoliv poštou na vaši adresu, možnosti už volte přímo v košíku, děkujeme!

Sílu literatuře za 2 200 Kč

Všem skalním podporovatelům

foto k článkuAno, je to plná cena, za kterou knihu získáte do vyprodání po oficiální releasu v březnu 2022. Teď to ale považujeme za výzvu pro skutečné skalní podporovatele labelu a všech našich knižních aktivit. Tím, že si publikaci koupíte s předstihem za plnou palbu, umožníte nám celý projekt dotáhnout na 100%, bez kompromisů. Na finanční polštáře kašleme, tohle je “jen” o ultimátní kvalitě výsledku, který přežije nás i další generace. O nic víc tu taky nejde. Jako bonus od nás obdržíte sítotisk z limitované edice od 44" Print & Analog Bros. Dominuje mu plastika jménem Rovnováha od architekta Josefa Klimeše z úpatí Barrandovského mostu. K dispozici máme pouze 200 kusů, každý z nich je číslován (vlastní číslo vybrat nelze) a podepsán Vladimirem 518.

Důležité upozornění pro všechny předobjednávky: Věděli jste, že kniha A5889 bude vážit víc než 5,5 kg? Bude to fakt pořádná architektonická bible. Z toho důvodu zásilku předáme pouze společnosti PPL, která nám nabídla nejlevnější cenu za doručení. Vašeho nákupu a důvěry si nesmírně vážíme, proto nechceme, abyste platili cokoliv na víc. Jak sítotisk, tak publikaci vám doručíme způsobem, který si sami zvolíte v košíku – oba dva klenoty si tedy buď vyzvednete osobně, anebo vám oba doručíme na vaši adresu. Bohužel, kombinace osobního vyzvednutí a doručení PPL není možná. Tak se nezlobte. A děkujeme!

Seznam kapitol A5889: Jaroslav Fragner, František Čermák / Gustav Paul, František Cubr, Richard Podzemný, Antonín Tenzer, Václav Hilský, Zdeněk Plesník, Jaroslav Paroubek, Zdeněk Strnadel, Karel Filsak, Zdeněk Edel, Karel Prager, Sial, Zdeněk Řihák, Jan Dvořák, Ivan Ruller, Zdeněk Kuna, Bohumil Böhm, Jiří Siegel, Viktor Rudiš, Stanislav Franc, Věra a Vladimír Machoninovi, Jan Šrámek, Alena Šrámková, Miroslav Řepa, Stanislav Hubička, Vojtěch Šalda / Josef Polák, Jaroslava Gloserová, Růžena Žertová, Ivo Klimeš, Ladislav Konopka/ Alois Hloušek, Rudolf Bergr, Petr Brauner, Pavel Kupka, Jan Bočan / Zdeněk Rothbauer, Vratislav Růžička, Karel Koutský / Jan Kozel, Jan Línek / Vlado Milunić, Václav Aulický / Ivo Loos / Jindřich Malátek, Emil Přikryl, Jan Louda / Zbyšek Stýblo, Jaroslav Mayer / Jaroslav Králíček, Tomáš a Michal Brix

Autoři kapitol A5889: Lukáš Beran / Pavel Směťák, Matěj Beránek, Klára Brůhová, Eva Erbanová, Hubert Guzik, Jindřich Chatrný / Lucie Valdhansová, Michaela Janečková, Klára Jeništová, Petr Klíma, Martina Koukalová, Matyáš Kracík, Irena Lehkoživová / Tomáš Řepa, Lucia Mlynčeková, Terezie Nekvindová, David Neuhäusel, Jakub Potůček, Klára Pučerová, Lenka Popelová, Barbora Řepková, Radomíra Sedláková, Martin Strakoš, Šárka Svobodová, Rostislav Švácha, Jana Zajoncová Tanzmannová, Klára Ullmannová, Jan Zikmund, Markéta Žáčková

Koncepce publikace, editor, autor diskuzí: Vladimir 518
Grafické provedení: 20YY Designers (Robert Jansa & Petr Bosák)
Jazyková redakce: Eva Hrubá