Designové myšlení

Sleva 22%
Autor
NakladatelComputer Press
NázevDesignové myšlení
InformaceČesky, 2010
PopisV čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? …
více informací
Dostupnostskladem
Běžná cena499 Kč - SLEVA 22%
Cena s DPH
389
Změna měny Platba v EUR

Dárek k tomuto zboží ZDARMA
"originální autorská záložka do knihy + sleva na předplatné časopisu Art+Antiques 20%"


ISBN8025132456
EAN9788025132456
JazykČesky
Rok vydání
Hmotnost0.58 Kg
Rozměr160x230 mm
Vazbabrožovaná lepená
Počet stran176

Bližší informace o knize "Designové myšlení"

V čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní brožury, webové stránky, loga, obaly či další materiály korporátní identity. Designové myšlení, autor Gavin Ambrose, Paul Harris.


Anotace knihy " Designové myšlení, autor Gavin Ambrose, Paul Harris"

V čem tkví schopnost designéra přicházet neustále s kreativními nápady, najít společnou řeč s klientem a mít s produktem výsledky u zamýšleného publika? Kniha Grafický design: Designové myšlení ukazuje, že toto umění spočívá především v uvědomění si designu jako cílevědomého procesu, který spěje od ujasněného zadání přes získávání informací o prostředí, generování nápadů a další kroky až ke zvládnuté realizační fázi – a že ani tím celý proces ještě nekončí. Na názorných ukázkách uvidíte myšlenkové pochody a tvůrčí metody uplatňované nejlepšími světovými designéry a studii v různých stadiích skutečných zakázek. Gavin Ambrose a Paul Harris, patrně nejostřílenější autoři na poli grafického a obalového designu s více než desítkou knih na kontě, odhalují škálu možných designérských přístupů i výtvarné, tvůrčí a základní marketingové zásady zaručující designérskému dílu působivý dojem, přesvědčivost a rezonanci s cílovou skupinou – ať již jde o reklamní materiály, katalogy, vizitky, obaly výrobků, loga, design webových stránek či jiných produktů firemní identity. Probíraná témata: Design jako proces • Zadání • Rešerše • Vymýšlení nápadů • Tvorba prototypů • Výběr řešení • Realizace • Zpětná vazba • Cílové skupiny • Nalezení stimulátorů • Zapojení publika • Umělecké žánry • Designérské styly • Způsoby uvažování • Inspirace a odkazy • Brainstorming • Hodnota • Skicování • Prezentace nápadů • Vylepšování • Myšlení v obrazech • Myšlení ve znacích • Myšlení ve slovech • Myšlení v tvarech • Myšlení v proporcích • Myšlení v barvách • Přejímání • Personifikace • Humor • Vizuální metafora • Modifikace • Písmo • Výraz • Formát • Materiály • Dokončovací techniky • Média • Měřítko • Řady a kontinuita O autorech: Gevin Ambrose je grafický designér s klienty z oblasti umění, designu a reklamy, autor či spoluautor řady knih o brandingu, designu publikací a obalů. Paul Harris, absolvent London College of Printing, je autorem a redaktorem na volné noze. Píše do britských i amerických designérských časopisů, mj. Dazed & Confused, a je spoluautorem knih o obalovém designu a základech designu.Graselliho, Bjorn Blisseho a dalších světových designérů a umělců..
Computer Press


Potřebujete poradit?

+420 725 593 955
info@iumeni.cz

iUmeni.cz - zbozi.cz