Reklamní a produktová fotografie

Sleva 15%
Autor
NakladatelComputer Press
NázevReklamní a produktová fotografie
InformaceČesky, 2009
PopisZajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s…
více informací
Dostupnostskladem
Běžná cena399 Kč - SLEVA 15%
Cena s DPH
340
Změna měny Platba v EUR

Dárek k tomuto zboží ZDARMA
"originální autorská záložka do knihy + sleva na předplatné časopisu Art+Antiques 20%"


ISBN9788025131121
EAN9788025131121
JazykČesky
Rok vydání
Hmotnost0.69 Kg
Rozměr210x235 mm
Vazbapevná
Počet stran232

Bližší informace o knize "Reklamní a produktová fotografie"

Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, na kterých vám popíše celý proces jejich vzniku. Reklamní a produktová fotografie, autor Jan Jindra.


Anotace knihy " Reklamní a produktová fotografie, autor Jan Jindra"

Nechte se inspirovat a osvojte si neobvyklé fotografické postupy, abyste dokázali pořídit výjimečný snímek pro každé zadání. Otištěné ukázky doplňují detailní informace o pozadí jejich vzniku, podrobné nákresy rozmístění světel na scéně nebo autorovy pracovní skici, na jejichž základě se dobral výsledného záběru. Seznámíte se s průběhem fotografování nejrůznějších zadání od table-top snímků až po automobil v exteriéru a autor se s vámi rozdělí i o tipy na nejrůznější efekty a iluze, které pomohou vaše snímky ozvláštnit.

V knize se mimo jiné dozvíte jak:
- Naplánovat práci na reklamní zakázce od zadání po prezentaci výsledků
- Probíhá tvůrčí proces, kde hledat inspiraci a nápady na samotné provedení
- Připravit scénu, vybrat a nastavit světla, nezbytné kulisy a další pomůcky
- Využít vlastnosti objektivů k nejrůznějším formám zobrazení objektů
- Vhodně zvolit stylizační prostředky, efekty nebo manipulaci s obrazem
-Pořídit neobvyklý snímek ať už budete fotit ve studiu nebo exteriéru

O autorovi:
Jan Jindra získal fotografické vzdělání na pražské AMU a od roku 1989 se profesionálně věnuje užité fotografii. Je držitelem řady významných ocenění a jeho snímky se objevily v několika výstavních katalozích a knižních publikacích. V současnosti přednáší na Fakultě multimediálních komunikací, kde v Ateliéru reklamní fotografie vede semináře např. o Strategii prezentace, Fotografických trikových technikách nebo Lightdesignu..
Computer Press

Obsah knihy: Reklamní a produktová fotografie

Reklamní a produktová fotografie - examplesReklamní a produktová fotografie - examplesReklamní a produktová fotografie - examplesReklamní a produktová fotografie - examples

Vážení zákazníci,
od 23.-26.11.2017 nás můžete navštívit na veletrhu starožitností Antique 2017 v Praze.

Těšíme se na Vás.
Vaše iUmeni.cz

Potřebujete poradit?

+420 725 593 955
info@iumeni.cz

iUmeni.cz - zbozi.cz