Univerzální principy designu

Sleva 8%
Autor
NakladatelComputer Press
NázevUniverzální principy designu
InformaceČesky, 2012
Popis125 způsobů jak zvýšit použitelnost a přitažlivost a ovlivnit vnímání designu. Ať už vedete marketingovou kampaň, tvoříte videohru či rozhraní webu ne…
více informací
Dostupnostskladem
Běžná cena399 Kč - SLEVA 8%
Cena s DPH
369
Změna měny Platba v EUR

Dárek k tomuto zboží ZDARMA
"originální autorská záložka do knihy + sleva na předplatné časopisu Art+Antiques 20%"


ISBN9788025135402
EAN9788025135402
JazykČesky
Rok vydání
Hmotnost0.51 Kg
Rozměr221x259 mm
Vazbabrožovaná, , šitá nitmi
Počet stran272

Bližší informace o knize "Univerzální principy designu"

125 způsobů jak zvýšit použitelnost a přitažlivost a ovlivnit vnímání designu. Ať už vedete marketingovou kampaň, tvoříte videohru či rozhraní webu nebo třeba připravujete muzejní expozici, potřebujete univerzální vodítka, díky kterým vaše dílo publikum zaujme a usnadní mu jeho používání. Tato obecná pravidla jsou průmětem znalostí mnoha teoretických i praktických vědních disciplín od kognitivní psychologie přes antropologii matematiku. Věhlasní autoři vás naučí je využívat v praxi. Univerzální principy designu, autor Jill Butler, Kritina Holden, William Lidwell.


Anotace knihy " Univerzální principy designu, autor Jill Butler, Kritina Holden, William Lidwell"

125 způsobů jak ovlivnit přitažlivost,použitelnost a vnímání designu Ať už vedete marketingovou kampaň, tvoříte videohru či rozhraní webu, nebo třeba připravujete muzejní expozici, potřebujete univerzální vodítka, díky kterým vaše dílo publikum zaujme a usnadní mu jeho používání. Tato obecná pravidla jsou průmětem znalostí mnoha teoretických i praktických vědních disciplín od kognitivní psychologie přes antropologii až třeba po matematiku. Věhlasní autoři vás s těmito neměnnými pravidly důkladně obeznámí a naučí vás je využívat. Na řadě příkladů a ilustrací z praxe pochopíte, kterých aspektů se má váš design držet, a jakých se naopak vyvarovat. Kniha vám tak poslouží jako cenná ucelená studnice klíčových expertních informací, kdykoli se pustíte do nového projektu. S knihou se mimo jiné dozvíte: - Proč lidé lépe vnímají antropomorfní formy a červenou barvu - Jak v reklamní kampani účinně využívat zakořeněných archetypů - V jakých případech je účelné zarovnávat objekty vůči jejich okrajům - Jak výška a úhel pohledu ovlivňují kreativitu a vnímání produktu - Který druh internetové reklamy je z pohledu uživatele nejvýhodnější - Jakými technikami zatraktivnit interiér kavárny či prodejny - Jaké jsou nejčastější zdroje chyb a špatného užívání designu - Kde leží kompromis mezi flexibilitou a použitelností produktu - Kdy a jak v designu zohlednit selektivní percepci a interferenční efekty - Co ovlivňuje čitelnost textu a proč bývá obrazová informace údernější - Která pravidla a techniky využít při tvorbě nového layoutu O autorech: William Lidwell přednáší a poskytuje konzultace v oblasti designu a psychologie. Zajímá se zejména o interdisciplinární design a způsoby, jakými firmy dosahují inovací. Kritina Holdenová je technickou vedoucí Divize testování a analýzy použitelnosti (UTAF) Johnsonova vesmírného střediska NASA a mimořádnou profesorkou na Houstonské univerzitě Clear Lake. Jill Butlerová pracovala jako de­signérka a konzultantka pro různé organizace. V roce 2002 založila Stuff Creators Design Studio, mimoto vyučuje design, DTP a typografii na dvou vysokých školách..
Computer Press

Obsah knihy: Univerzální principy designu

Univerzální principy designu - examplesUniverzální principy designu - examplesUniverzální principy designu - examplesUniverzální principy designu - examples

Potřebujete poradit?

+420 725 593 955
info@iumeni.cz

iUmeni.cz - zbozi.cz