Design Loga

Sleva 6%
Autor
NakladatelComputer Press
NázevDesign Loga
InformaceČesky, 2011
PopisProč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vyst…
více informací
Dostupnostskladem
Běžná cena590 Kč - SLEVA 6%
Cena s DPH
554
Změna měny Platba v EUR

Dárek k tomuto zboží ZDARMA
"Minikatalog z vybrané výstavy v Topičově salonu v Praze"


ISBN8025136089
EAN9788025136089
JazykČesky
Rok vydání
Hmotnost0.89 Kg
Rozměr191x265 mm
Vazbabrožovaná šitá s chlopněmi
Počet stran240

Bližší informace o knize "Design Loga"

Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost? Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem vám poskytne uspokojivé odpovědi na všechny tyto a podobné otázky. Získáte jak inspiraci, tak teoretické základy pro práci v oboru. Design Loga, autor Matthew Healey Healey.


Anotace knihy " Design Loga, autor Matthew Healey Healey"

Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost? Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem vám poskytne uspokojivé odpovědi na všechny tyto a podobné otázky. Získáte tak jak inspiraci, tak teoretické základy pro práci v oboru. Loga jsou přehledně rozdělena podle odvětví a jednotlivé celky jsou obohaceny případovými studiemi úspěšných návrhů mapujícími praktické otázky a řešení problémů, s nimiž se během vytváření vizuální prezentace společnosti můžete setkat. S knihou se naučíte nejen navrhovat elegantní loga pomocí vhodných tvarů, barevnosti a písma – ale navíc budete schopni zákazníkovi vysvětlit, proč a jak bude právě váš návrh působit na kýžené publikum. O autorovi: Matthew Healey pracuje jako grafický návrhář a konzultant svěřených značek. Zkušenosti v oblasti designu a typografie získal v reklamních agenturách v New Yorku a Praze. Stojí za mnoha úspěšnými středoevropskými americkými projekty zaměřenými na logo a značku. Je členem bostonského Institutu managementu v designu (DMI) a přednáší o firemním designu, tvorbě značky, reklamě a marketingu na konferencích a workshopech v Evropě a USA. V knize mimo jiné naleznete rozbory těchto úspěšných značek: Banana Split, City of Melbourne, Czechpoint, Česká basketbalová federace, Geeknet, Huawei, Chartis, Chorvatské turistické sdružení, Lobkowicz, Luxair, Ministerstvo vnitra ČR, Pfizer, Schindler, Soči 2014, The Bank of New York, The New York Times, Trentino, Walmart.
Computer Press


Potřebujete poradit?

+420 725 593 955
info@iumeni.cz

iUmeni.cz - zbozi.cz