Public Communication in European Reformation

Autor
NakladatelArtefactum
NázevPublic Communication in European Reformation
InformaceAnglicky, 2007
PopisArtistic and other Media in Central Europe 1380–1620
více informací
Dostupnostskladem u partnera
Cena s DPH
450
Změna měny Platba v EUR

Dárek k tomuto zboží ZDARMA
"originální autorská záložka do knihy + sleva na předplatné časopisu Art+Antiques 20%"


ISBN80-86890-15-5
EAN9788086890155
JazykAnglicky
Rok vydání
Hmotnost0.37 Kg
Rozměr210x260
Vazbaměkká vazba
Počet stran276

Bližší informace o knize "Public Communication in European Reformation"

Artistic and other Media in Central Europe 1380–1620 Public Communication in European Reformation, autor Milena Bartlová – Michal Šroněk (edd.).


Anotace knihy " Public Communication in European Reformation, autor Milena Bartlová – Michal Šroněk (edd.)"

Mezioborově koncipovaný sborník je věnován způsobům komunikace a konfesijní reprezentace ve středoevropské reformaci v období od 14. do 17. století. Jako nástroje těchto procesů jsou představena výtvarná a literární díla, různé veřejné produkce, liturgie, hudba a festivity, analyzována je jejich struktura, proměny i ohlasy v osloveném publiku. Publikované příspěvky dvaceti čtyř autorů z České republiky, Slovenska, Polska, Německa, Irska, Spojených států a Kanady byly předneseny na mezinárodní konferenci „Prostředky a působení veřejné komunikace v čase evropských reformací: výtvarné umění, hudba, divadlo, rétorika“, kterou organizoval Ústav dějin umění AV ČR a Seminář dějin umění MU..
Artefactum

Listování v knize: Public Communication in European Reformation

Obsah knihy [pdf; 0,2 MB]

Potřebujete poradit?

+420 725 593 955
info@iumeni.cz

iUmeni.cz - zbozi.cz