22.10.2017 - 18.03.2018Nová média
Novinkou je kolekce IMAGO FW17/18.
Stěžejním prvkem je geometrické vyobrazení motivu kapky, symbolu začátku a nového života, nezbytné pro přerod v IMAGO, dospělého jedince; a rovněž také návaznost na hru s asymetrií a barevným laděním. Kolekce je vůbec poprvé spojena s vůní. Parfém IMAGO vychází z vlastních životních zkušeností a smyslových prožitků a vznikl ve spolupráci se Zuzanou Mašínovou. Bazální notou parfému je posvátná pryskyřice – kadidlo, tzv. Otec vůní. Jednotlivé složky jsou byliny a posvátné rostliny jako mimosa, šalvěj, elemi či březule. Název IMAGO je velmi osobní. Zakuklení a následné znovuzrození odkazuje k přirozenému přerodu a vývoji osobnosti, důležitosti víry v sebe sama a pocitu jedinečnosti na základně nepřenosných informací, které si člověk sám musí prožít. IMAGO je to, k čemu člověk postupem života dochází a uzavírá se tak kruh vývoje a niterných vzpomínek.