Marketing kulturního dědictví a umění. Art marketing v praxi

Autor: Česky2008Grada Publishing

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci.

Již není v prodeji
ISBN: 80-247-2724-0  Jazyk: Česky  Rok:   EAN: 9788024727240  Hmotnost: 0.53 kg  Vazba: pevná vazba  Počet stran: 288  Rozměr: 170×240 mm  Nakladatel: Grada Publishing
informace ke knize

Detail knihy - Marketing kulturního dědictví a umění. Art marketing v praxi, Johnová Radka

Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede pracovníky organizace k ucelenému marketingovému auditu, vytvoře
ní strategie a marketingového plánu.