Marketing kulturního dědictví a umění. Art marketing v praxi
Autor: Johnová Radka•Česky•2008•Grada Publishing
Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci.
ISBN: 80-247-2724-0 • Jazyk: Česky • Rok: 2008 • EAN: 9788024727240 • Hmotnost: 0.53 kg • Vazba: pevná vazba • Počet stran: 288 • Rozměr: 170×240 mm • Nakladatel: Grada Publishing
informace ke knize
Detail knihy - Marketing kulturního dědictví a umění. Art marketing v praxi, Johnová Radka
Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede pracovníky organizace k ucelenému marketingovému auditu, vytvoření strategie a marketingového plánu.