Největší fotografická akce podzimu FOTOEXPO 2016

Čtvrtý ročník veletrhu a festivalu současné fotografie FOTOEXPO 2016 bude zahájen v sobotu 22. října 2016 v Národním domě na Vinohradech.

foto k článkuVe dvou sálech s fototechnikou se představí nejvýznamnější firmy z oboru, opět jsme pro vás připravili exkluzivní besedy, audiovizuální projekce fotografů, jedinečné workshopy, tematické stage a mnoho dalšího!

Koho si nesmíte nechat ujít?

foto k článkuTak třeba Martina Faltejska, dvojnásobného vítěze soutěže Czech Press Photo v kategorii Canon Junior Awards, který odstartuje den nabitý besedami a projekcemi v hlavním přednáškovém sále. O svobodě, odvaze a ženách vám povypráví charismatický divadelní a filmový herec Hynek Čermák, fotografka Kata Sedlak zase o tom, jaké je to fotit emoce, zážitky a osobní vztahy ve své rodině. Podvečerní program bude patřit nejen sportovnímu fotografovi Romanu Vondroušovi, ale také portrétní fotografii napříč světovými náboženstvími v podání Vojtěcha Vlka. Světoznámý Robert Vano blíže představí svou tvorbu nejen v Raisově sále, ale také ho můžete „zažít“ na jeho workshopu. Den ve velkém přednáškovém sále zakončí vyprávění Vojtěcha Duchoslava o tom, jaké je to mimo jiné fotit velké „trabantí“ expedice.

foto k článkuTento rok jsme pro vás připravili i druhý přednáškový sál, do kterého bude po celý den taktéž neomezený vstup. Příběhy svých fotografií odtajní fotograf přírody Petr Bambousek a za zvířaty na Špicberky vás vezme Michal Krause. Pokud jste ještě neviděli Prahu ve fotografické koláži, nevynechejte Assema Alsabbana. Ve dvouhodinovém bloku se dozvíte vše o tom, jak fotografovat krajinu na svých cestách a expedicích.

foto k článkuNedílnou součástí veletrhu Fotoexpo jsou žhavé novinky vystavovatelů, odborné poradenství a speciální akce. Na čtvrtém ročníku budou zastoupeny značky a vystavovatelé Nikon, Canon, Fujifilm, Olympus, Sony, Hama, Phototools, Avacom, Zeiss, Eizo, Tamrac, Tokina, Epson, Zoner, FrameXX, Synology, Joby, Fomei, Lowepro, Velbon, Peak design, Giotto, Hasselblad, Tamron, Tiffen, Photon Europe, Unibind, Hi-Fi tisk, Fokapo, Foto Riegl, Fotonet.cz, Chromira,, GeniaPhoto, Quentin, Ilford, Case Logic, Lenspen, Samyang, Dji, One Team, Dtpobchod.cz, Manfrotto, Metz, Photostory, Terronic, ZetSet, Sigma, Saal Digital, Walimex Pro, Movcam, Lume Cube, Atomos, Pictoart, Wacom a další…

Chcete se dozvědět ještě více a prohloubit své znalosti?

foto k článkuInspirujte se na exkluzivních seminářích a workshopech a kupte si na ně vstupenky, protože kapacita účastníků je výrazně omezena. Týkat se budou například výběru monitorů, zábleskové techniky, focení do rawu, svatební reportáže, noční fotografie, portrétní fotky, natáčení videa, architektury, instagramu nebo focení starými objektivy. A balkón bude znovu patřit světlům a dokonalým aktům.

Podrobné programové schéma a informace k jednotlivým akcím najdete na webu. Základní vstupenku za zvýhodněnou cenu zakoupíte v předprodeji za 250 Kč.

Předprodej vstupenek zajišťuje GoOut.cz. Sledujte nás na www.fotoexpo.cz, facebooku a instagramu.

Zdroj: Fotoexpo