Reklamní a produktová fotografie

Autor: Česky2009Computer Press

Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, na kterých vám popíše celý proces jejich vzniku.

Již není v prodeji
ISBN: 9788025131121  Jazyk: Česky  Rok:   EAN: 9788025131121  Hmotnost: 0.69 kg  Vazba: pevná  Počet stran: 232  Rozměr: 210x235 mm  Nakladatel: Computer Press
informace ke knize

Detail knihy - Reklamní a produktová fotografie, Jan Jindra

Nechte se inspirovat a osvojte si neobvyklé fotografické postupy, abyste dokázali pořídit výjimečný snímek pro každé zadání. Otištěné ukázky doplňují detailní informace o pozadí jejich vzniku, podrobné nákresy rozmístění světel na scéně nebo autorovy pracovní skici, na jejichž základě se dobral výsledného záběru. Seznámíte se s průběhem fotografování nejrůznějších zadání od table-top snímků až po automobil v exteriéru a autor se s vámi rozdělí i o tipy na nejrůznější efekty a iluze, které pomohou vaše snímky ozvláštnit.

V knize se mimo jiné dozvíte jak:
- Naplánovat práci na reklamní zakázce od zadání po prezentaci výsledků
- Probíhá tvůrčí proces, kde hledat inspiraci a nápady na samotné provedení
- Připravit scénu, vybrat a nastavit světla, nezbytné kulisy a další pomůcky
- Využít vlastnosti objektivů k nejrůznějším formám zobrazení objektů
- Vhodně zvolit stylizační prostředky, efekty nebo manipulaci s obrazem
-Pořídit neobvyklý snímek ať už budete fotit ve studiu nebo exteriéru

O autorovi:
Jan Jindra získal fotografické vzdělání na pražské AMU a od roku 1989 se profesionálně věnuje užité fotografii. Je držitelem řady významných ocenění a jeho snímky se objevily v několika výstavních katalozích a knižních publikacích. V současnosti přednáší na Fakultě multimediálních komunikací, kde v Ateliéru reklamní fotografie vede semináře např. o Strategii prezentace, Fotografických trikových technikách nebo Lightdesignu.