Brand New - Nová podoba značek

Autor: Česky2016Slovart

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu.

299 
včetně dph
skladem
ISBN: 9788075290472  Jazyk: Česky  Rok:   EAN: 9788075290472  Hmotnost: 0.50 kg  Vazba: brožovaná  Počet stran: 208  Rozměr: 165×230 mm  Nakladatel: Slovart
  • Doprava od 95 Kč
  • Výdejní místa od 69 Kč
  • Osobní odběr ZDARMA
  • Doprava ZDARMA od 2500 Kč
informace ke knize

Detail knihy - Brand New - Nová podoba značek, Wally Olins

Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu.