Autor | |
---|---|
Informace | Česky, 2012 |
Popis | Dobrému grafikovi, webovému návrháři, sazeči ani třeba architektovi nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát … více informací |
Již není v prodeji | |
Dárek k tomuto zboží ZDARMA |
Nakladatel | Computer Press |
---|---|
ISBN | 80-251-3649-2 |
EAN | 9788025136492 |
Jazyk | Česky |
Rok vydání | 2012 |
Hmotnost | 0.43 Kg |
Rozměr | 167x225 mm |
Vazba | brožovaná, šitá nitmi |
Počet stran | 240 |
Bližší informace o knize "100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech"
Dobrému grafikovi, webovému návrháři, sazeči ani třeba architektovi nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby znal odpovědi na základní otázky: Jak budou lidé můj návrh vnímat? Všimnou si ho vůbec? Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj zapamatují? Jak ovlivní jejich rozhodování? 100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech, autor Susan Weinschenk.
Anotace knihy " 100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech, autor Susan Weinschenk"
DOBRÉMU GRAFIKOVI, WEBOVÉMU NÁVRHÁŘI, SAZEČI ANI TŘEBA ARCHITEKTOVI nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby získal odpovědi na základní otázky: Jak budou lidé můj návrh vnímat? Všimnou si ho vůbec? Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj zapamatují? Jak ovlivní jejich rozhodování? Publikace zkušené psycholožky zaměřené na průmyslový design uspokojivě zodpovídá a na praktických příkladech ilustruje tyto a mnohé další otázky. Na minimu prostoru dostanete přesně ty praktické rady, které ke své práci potřebujete.
S KNIHOU SE DOZVÍTE NAPŘÍKLAD:
Jakými způsoby snadno motivovat příjemce
Které barvy není dobré v různých kulturách kombinovat
Proč je pozornost selektivní a jak lidé filtrují informace
Jaká je optimální délka řádku a řez písma pro daný materiál
Jak fungují mentální modely, které ovlivňují vnímání
Jaká pravidla a vztahy lidé očekávají při online interakci
Co je při rozhodování důležitější než prostá fakta
Jak snížit riziko vzniku chyb při používání produktu.
Computer Press