100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech
Autor: Susan Weinschenk•Česky•2012•Computer Press
Dobrému grafikovi, webovému návrháři, sazeči ani třeba architektovi nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby znal odpovědi na základní otázky: Jak budou lidé můj návrh vnímat? Všimnou si ho vůbec? Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj zapamatují? Jak ovlivní jejich rozhodování?
ISBN: 80-251-3649-2 • Jazyk: Česky • Rok: 2012 • EAN: 9788025136492 • Hmotnost: 0.43 kg • Vazba: brožovaná, šitá nitmi • Počet stran: 240 • Rozměr: 167x225 mm • Nakladatel: Computer Press
informace ke knize
Detail knihy - 100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech, Susan Weinschenk
DOBRÉMU GRAFIKOVI, WEBOVÉMU NÁVRHÁŘI, SAZEČI ANI TŘEBA ARCHITEKTOVI nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby získal odpovědi na základní otázky: Jak budou lidé můj návrh vnímat? Všimnou si ho vůbec? Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj zapamatují? Jak ovlivní jejich rozhodování? Publikace zkušené psycholožky zaměřené na průmyslový design uspokojivě zodpovídá a na praktických příkladech ilustruje tyto a mnohé další otázky. Na minimu prostoru dostanete přesně ty praktické rady, které ke své práci potřebujete.S KNIHOU SE DOZVÍTE NAPŘÍKLAD:
Jakými způsoby snadno motivovat příjemce
Které barvy není dobré v různých kulturách kombinovat
Proč je pozornost selektivní a jak lidé filtrují informace
Jaká je optimální délka řádku a řez písma pro daný materiál
Jak fungují mentální modely, které ovlivňují vnímání
Jaká pravidla a vztahy lidé očekávají při online interakci
Co je při rozhodování důležitější než prostá fakta
Jak snížit riziko vzniku chyb při používání produktu