100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech

Autor
InformaceČesky, 2012
PopisDobrému grafikovi, webovému návrháři, sazeči ani třeba architektovi nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát …
více informací
Již není v prodeji

Dárek k tomuto zboží ZDARMA
"originální autorská záložka do knihy"


NakladatelComputer Press
ISBN80-251-3649-2
EAN9788025136492
JazykČesky
Rok vydání
Hmotnost0.43 Kg
Rozměr167x225 mm
Vazbabrožovaná, šitá nitmi
Počet stran240

Bližší informace o knize "100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech"

Dobrému grafikovi, webovému návrháři, sazeči ani třeba architektovi nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby znal odpovědi na základní otázky: Jak budou lidé můj návrh vnímat? Všimnou si ho vůbec? Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj zapamatují? Jak ovlivní jejich rozhodování? 100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech, autor Susan Weinschenk.


Anotace knihy " 100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech, autor Susan Weinschenk"

DOBRÉMU GRAFIKOVI, WEBOVÉMU NÁVRHÁŘI, SAZEČI ANI TŘEBA ARCHITEKTOVI nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby získal odpovědi na základní otázky: Jak budou lidé můj návrh vnímat? Všimnou si ho vůbec? Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj zapamatují? Jak ovlivní jejich rozhodování? Publikace zkušené psycholožky zaměřené na průmyslový design uspokojivě zodpovídá a na praktických příkladech ilustruje tyto a mnohé další otázky. Na minimu prostoru dostanete přesně ty praktické rady, které ke své práci potřebujete.

S KNIHOU SE DOZVÍTE NAPŘÍKLAD:

Jakými způsoby snadno motivovat příjemce
Které barvy není dobré v různých kulturách kombinovat
Proč je pozornost selektivní a jak lidé filtrují informace
Jaká je optimální délka řádku a řez písma pro daný materiál
Jak fungují mentální modely, které ovlivňují vnímání
Jaká pravidla a vztahy lidé očekávají při online interakci
Co je při rozhodování důležitější než prostá fakta
Jak snížit riziko vzniku chyb při používání produktu.
Computer Press


Potřebujete poradit?

+420 725 593 955
info@iumeni.cz

iUmeni.cz - zbozi.cz