Reynek v područí billboardové agentury. Chci, aby malíř zlidověl, říká pořadatel

Na uměřenou výstavu Bohuslava Reynka, která ve čtvrtek začala ve Valdštejnské jízdárně, zvala bombastická reklamní kampaň. Podél pražských dálnic visely billboardy, v den zahájení výstavy se z Pražského hradu do Valdštejnské jízdárny vypravil průvod, který vedl kardinál Duka. Samotná výstava je přitom intimní.

Publikováno 20.4.2014 na serveru ihned.cz - přečíst celý článek na ihned.cz



Pavel Babáček - webdesigner, graphic designer, html coder





Další články z ihned.cz - umění a design

Knižní akce

Pampe a Šinka
Pampe a Šinka
Jak prodat vycpaného žraloka (za 12 milionů dolarů
Jak prodat vycpaného žraloka (za 12 milionů dolarů
Pod zemí, pod vodou
Pod zemí, pod vodou

Články z iUmění.cz

Knižní novinka

Van Gogh