Prodat design je umění. Příručka vysvětluje firmám, proč investovat do designu

Manažerům a marketérům je určená příručka o tom, jak uvažují návrháři. Chce firmy přimět k tomu, aby investovaly do designu, a nabízí spoustu příkladů: když například designérské studio DeFORM navrhlo cyklistické přilby Krust, byl o ně takový zájem, že někteří zákazníci museli na další várku čekat půl roku.

Publikováno 31.5.2014 na serveru Ihned.cz - přečíst celý článek na ihned.cz



OnlineArt.cz - Nezávislý občasník o výtvarném umění s přesahy od literatury, poezie, hudební a divadelní tvorby





Další články z ihned.cz - umění a design

Knižní akce

Kamil Lhoták: SIC ITUR AD ASTRA
Kamil Lhoták: SIC ITUR AD ASTRA
Bohuslav Reynek - katalog k výstavě
Bohuslav Reynek - katalog k výstavě
Příliš mnoho zubů
Příliš mnoho zubů

Články z iUmění.cz

Knižní novinka

Bohuslav Reynek kalendář 2018

Pavel Babáček - webdesigner, graphic designer, html coder