Prodat design je umění. Příručka vysvětluje firmám, proč investovat do designu

Manažerům a marketérům je určená příručka o tom, jak uvažují návrháři. Chce firmy přimět k tomu, aby investovaly do designu, a nabízí spoustu příkladů: když například designérské studio DeFORM navrhlo cyklistické přilby Krust, byl o ně takový zájem, že někteří zákazníci museli na další várku čekat půl roku.

Publikováno 31.5.2014 na serveru ihned.cz - přečíst celý článek na ihned.cz



Galerie KODL - Jarní aukce 2018 - poděkování





Další články z ihned.cz - umění a design

Knižní akce

Jan E. Koula: Důvěrná architektura
Jan E. Koula: Důvěrná architektura
Funkcionalismus, design, škola, trh
Funkcionalismus, design, škola, trh
Kamil Lhoták: SIC ITUR AD ASTRA
Kamil Lhoták: SIC ITUR AD ASTRA

Články z iUmění.cz

Knižní novinka

Brouci - Kapesní atlas

Pavel Babáček - webdesigner, graphic designer, html coder