Prodat design je umění. Příručka vysvětluje firmám, proč investovat do designu

Manažerům a marketérům je určená příručka o tom, jak uvažují návrháři. Chce firmy přimět k tomu, aby investovaly do designu, a nabízí spoustu příkladů: když například designérské studio DeFORM navrhlo cyklistické přilby Krust, byl o ně takový zájem, že někteří zákazníci museli na další várku čekat půl roku.

Publikováno 31.5.2014 na serveru ihned.cz - přečíst celý článek na ihned.cz



Art Plus





Další články z ihned.cz - umění a design

Knižní akce

Pampe a Šinka
Pampe a Šinka
Jak prodat vycpaného žraloka (za 12 milionů dolarů
Jak prodat vycpaného žraloka (za 12 milionů dolarů
Pod zemí, pod vodou
Pod zemí, pod vodou

Články z iUmění.cz

Knižní novinka

Bibliodiverzita: Manifest nezávislé nakladatelky

Pavel Babáček - webdesigner, graphic designer, html coder