LaChapelle se obul do reklamy. Nafotil kampaň pro designové ponožky Happy Socks

Provokativní fotograf, jehož retrospektivu loni uspořádala Galerie Rudolfinum, se znovu pustil do reklamní fotografie. Padesátiletý Američan s osobitým expresivním stylem pracoval pro časopisy Vogue, The Rolling Stone či Vanity Fair. Jeho vůbec první zakázku mu prý nabídl přímo Andy Warol ve svém časopise Interview. LaChapelle zároveň portrétoval řadu osobností - od Hillary Clinton po Davida Beckhama. Od roku 2006 však utlumil kontakt s komerční fotografií a rozhodl se soustředit především na volnou tvorbu. Reklamu pro skandinávskou designovou firmu Happy Socks měl LaChapelle zcela ve své režii. Video s prvky hororu, které je součástí kampaně, bude zveřejněno 1. listopadu.

Publikováno 13.10.2013 na serveru ihned.cz - přečíst celý článek na ihned.cz



Art Plus





Další články z ihned.cz - umění a design

Knižní akce

Jan E. Koula: Důvěrná architektura
Jan E. Koula: Důvěrná architektura
Funkcionalismus, design, škola, trh
Funkcionalismus, design, škola, trh
Kamil Lhoták: SIC ITUR AD ASTRA
Kamil Lhoták: SIC ITUR AD ASTRA

Články z iUmění.cz

Knižní novinka

Raketa č. 15 - Detektivní číslo

Nejlepší odměna za vysvědčení je stále kniha