Uprchlíky v Národní galerii střídají ženy. Sezonu ovlivnila i kampaň #MeToo

Před rokem nainstaloval Aj Wej-wej do prostor Velké dvorany pražského Veletržního paláce obří nafukovací člun s uprchlíky. Tentokrát prostorem, který byl dříve domovem Muchovy Slovanské epopeje, rezonují dvoraně na míru ušitá, rozsáhlá plátna německé umělkyně Kathariny Grosse. Národní galerie ve čtvrtek otevírá novou sezonu.

Publikováno 15.2.2018 na serveru idnes.cz - přečíst celý článek na idnes.cz



Jinamodernita.cz





Další články z idnes.cz - umění a design

Knižní akce

Velké putování Vlase a Brady
Velké putování Vlase a Brady
Barvy slečny Toyen
Barvy slečny Toyen
Žítkovské bohyně
Žítkovské bohyně

Články z iUmění.cz

Knižní novinka

Rukověť urbanismu. Architektura poznávání a navrho

Pavel Babáček - webdesigner, graphic designer, html coder